Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

niedziela, 16 września 2012

Zgadnij co to...

Witajcie..

Na krótko i szybko wpadam tylko sprawdzic czy jakies zgoszenia prac konkursowych dodalicie.. 
ale widze ze tylko 3 parace sa z zeszlego tygodnia. 
A dni konkursu coraz mniej...


Czekam niecierpliwie na Wasze prace.

A u mnie tym czasem nadal brak sprzetu
- zostalo jeszcze 10 dni serwisu i bede mogla na bierzaco sledzic Wasze poczynania :) i pokazywac Wam moje.

Ostatnio stworzylam kilka bransoletek z rzemyka i sznurka marynarskiego.
Bardzo fajnie wygladaja.  Jak tylko bede miala swój sprzét swowrotem to wstawnie zdjecia.

No i udalo mi sie zrobic cos bardzo prosciutkiego, 
a zarazem efektownego.. 
co napewno kazda  z Was kiedys zrobila albo robi.. 

Ale o tym juz wkrótce... 

Ciekawe czy ktos z Was zgadnie o czym mówie.

To taki mini konkursik. 
A ta osoba która zgadnie "co to jest?" otrzyma "to" odemnie. 

************************

No i jeszcze informacja o sloiczku Tusalowym.
Nie jestem w stanie go dodac teraz poniewaz nie mam swojego komputera,
 a korzystam z kafejki internetowej.
Dlatego zdjecie pojawi sie z malym opoznieniem.
Przepraszam.
 
Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Madziu, gratuluję pomysłu na pytanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi zaświtało, stworzyłaś gniazdo na swój konkurs :))))) Czy tak???

    OdpowiedzUsuń
  3. może to zakładka do ksiązki? a może breloczek do komórki? bo to widze oczami jak mówisz cos małego i prościutkiego;-)
    Zapraszam na wymiankę kolczykową do mnie. www.mojakoralikowapasja.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Joanno;) - gniazdko juz zrobilam jak przygotowywalam konkurs. To na banerze z zielonymi listkami to wlasnie moje :)
    Zgaduj dalej :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. @ MysteriousKatinka - niestety nie, zadna z tych rzeczy.. Zgadujcie dalej.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszka charms albo kolczyki a moje gniazdko się wije pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. shamballa? bo w końcu sama zrobiłam swoją pierwszą

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to są kolczyki,bransoletka, broszka lub oryginalny naszyjnik w nowej technice. Miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestescie juz coraz blizej... :) ale chodzi mi o konkretna rzecz.. a nie ogolne nazwy.. Dokladne okreslenie co to jest? Jesli np. zawieszka to co przedstawia, kolczyki to jakie, jesli broszka to z czego, branzoletka w jakim ksztacie - i w jakiej formie kwiat szydelkowy czy sutasz, plecionka z koralików..??? konkrety!!!

    Ale jestescie juz coraz blizej :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Stawiam na mały materiałowy kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co to jest, ale myślę, że z kotkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. a może to decoupage... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę że to jakaś sznurkowa bransoletka lub bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie trafiacie... próbujcie dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...