Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 5 września 2013

Jesienny jeżyk

,,Jeż”- Iwona Salach

W suchym lesie mieszka jeż

chcesz zobaczyć – to się spiesz!

Pod gromadką liści śpi,

gdy słoneczko złote lśni.

Jabłek nigdy nie zajada

chętnie złapie zaś owada.

I poluje tylko nocą

kiedy gwiazdki! Już migocą.

Gdy nastaje sroga zima

jeżyk drzemkę rozpoczyna.

Budzi się zieloną wiosną

kiedy młode trawki rosą."



To już znak,
że jesień nadchodzi, bo jeżyki szykują zapasy
i przygotowują się do zimowego snu... 

A oto mój jesienny jeżyk wykonany z mini koralików HAMA,
którego zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra
Wyzwanie Tematyczne - Pory roku: Jesień

Zawieszka jeżyk z jabłkiem ma wielkość:
6cm. wysokości; 
5cm. szerokości.





4 komentarze:

  1. Jak mi się podobają takie rzeczy, podziwiam innych jakie mają zwinne ręce do tego, ja chyba nie posiadam cierpliwości, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity jest ten Twój jeżyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jeżyk......taki kochany!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jeżyk :) Jesteś już mistrzynią w tej technice :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...