Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 26 października 2013

DWULATKOWE CANDY

Tak mi szybko zleciał ten czas, że nawet nie wiem kiedy.

Już za 3 tygodnie, a dokładnie 14 listopada 
minie 2 latka odkąd powstał mój blog. 

Dlatego jest okazja by świętować...
a jeśli okazja do świętowania to i prezenty muszą być!!!

Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na
DWULATKOWE CANDY u Majaleny.



Skoro dwa latka.. to dwa prezenty!!!!

Do wyboru!!!

Pierwszy to:

zestaw mini koralików HAMA
- Hama Beads 2.5mm Mini 7500pk,
z których możecie stworzyć biżuterię, małe elementy, bądź obrazki dekoracyjne.. 
(UWAGA!!! koraliki przeznaczone sa dla dzieci powyżej 5 lat)

Drugi to: 

niespodzianka wykonana i przygotowana przezemnie!



Same zdecydujcie co chcecie otrzymać!

Koraliki czy niespodzianke?



ZASADY:

Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest:

 1) Wyrażenie chęci przygarnięcia prezentu nr1 lub nr2. 
Proszę zdecydować co chcielibyście otrzymać
bo tylko wtedy będziecie brali udział w losowaniu nagrody. 
Prezenty są dwa więc będą dwa losowania. Można wybrać tylko jeden!!!

 2) Pozostawienie adresu swojego bloga żebym i ja mogła Was odwiedzić.

 3) Umieszczenie powyższego banerka u siebie na blogu oby jak najwięcej osób dowiedziało się że świętujemy drugie urodziny blogowania.

Wyniki ogłoszone zostaną w ciągu tygodnia od daty zakończenia zapisów.


SERDECZNIE ZAPRASZAM do zabawy!!!

No więc na co macie ochotę???

22 komentarze:

  1. Chyba będę pierwsza, wiec nietypowo.
    Król lew zebrał wszystkie zwierzęta i powiedział, tak nie może być, trzeba zrobić porządek, na prawo niech staną wszystkie mądre, a na lewo, wszystkie piękne. Zrobił się szum, zamieszanie i zwierzęta posłusznie podzieliły się na dwie strony, na środku pozostała tylko żaba. Na to lew - a ty żaba co - na to żaba - przecież się nie rozdwoję :)
    No i ja mam teraz jak ta żaba ... po dłuższym namyśle, wybieram opcję nr 1. Uzasadnienie - czekam na krosno do tkania koralików, które mi obiecał zrobić rodzinny stolarz. Pewnie chwilę to potrwa, zwłaszcza że dzieli nas odległość jakiś 600 km, no ale co jak będzie krosno, a koralików niet ?
    Obserwatorem jestem od jakiegoś czasu, banerek już zdobi mojego bloga, teraz wypada zaciskać kciuki i grzecznie czekać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To z przyjemnością będę świętować z Tobą:)Wybieram niespodziankę:)Życzę kolejnego udanego roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie :)
    Wybieram nagrodę niespodziankę.
    Banerek już dodany a mój blog to: ja-artystyczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. GRatuluję wytrwałości i życze kolejnych udanych latek w blogowym świecie.
    Chętnie zapiszę się po nagrodę nr 2. Lubię niespodzianki:)
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja będę pierwsza!!! gratuluję rocznicy! chciałabym wygrać niespodziankę! www.coral-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i wybieram prezent nr 2.
    Gratuluję roczku i życzę dalszych:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się i ja :) chciałabym przygarnąć koraliki :)
    mój blog http://greenfrog93.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i życzę wszystkiego najlepszego, z okazji drugiego roczku blogowania :) obserwatorem jestem od dawna :) już wstawiam banerek i wybieram zestaw nr.1 Pozdrawiam cieplutko Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zabawy u Ciebie ;)
    oczywiście poproszę niespodziankę! a co, niech mnie coś zaskoczy :D

    mój blog - wszkatulce.blogspot.com
    ostatnio decoupage

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niespodziankę się piszę:))) Przy okazji życzenia nieustającej weny w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce!
    Banerek już jest.
    Piszę się na niespodziankę i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och ja oczywiście również niespodziankę od Ciebie ! :)

    http://mrumru89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie zapisuję się na zestaw nr 1 ;) Ale się cieszę że przez przypadek udało mi się dotrzeć do Twojego bloga ;) pozdrawiam cieplutko, banerek już na blogu:
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie gratuluję drugich urodzin! Zapisuję się obowiązkowo do zabawy. Osobiście nie korzystam z koralików to bardziej zadowoli mnie prezent wykonany przez Ciebie czyli nr 2. Mój adres to (jak wiesz) aniajura.blogspot.com.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje wytrwałości :)
    wybieram drugi cukierek
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa lata to sporo czasu... Należą się wielkie gratulacje, zwłaszcza że Twój blog tak pręznie działa! :)
    ja również się z chęcią zapisuję, wybieram prezent nr 2, niespodziankę :)
    gatki-szmatki.blogspot.com - tu baner

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się do kolejki :) Wybieram nagrodę niespodziankę ;)

    zapraszam również do mojej rozdawajki na szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dwóch latek!
    Lubię niespodzianki! poproszę ustawić mnie wśród osób czekających na niespodziankę;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie przydałyby się koraliki do zabaw z wnuczkiem. Gratuluję kolejnej rocznicy. Pozdrawiam serdecznie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się również do zabawy :)
    Baner na blogu:http://chatapodlasem.blogspot.com/
    Chciałabym wziąć udział w losowaniu prezentu niespodzianki (nr2)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem chętna na niespodziankę.. bo je uwielbiam :)
    Banerek jest już u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje dwóch latek:) Chętnie i ja przyłączę się do zabawy:) 1 wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...