Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 31 marca 2015

PALETA KOLORÓW - zabawa / wyzwanie #1

Witajcie!

Tak jak obiecałam, dziś rozpoczynamy nowy cykl zabawy / wyzwania PALETA KOLORÓW.

Jesteście gotowi?


W kwietniu mamy Święta Wielkanocne,
więc i nasze prace będą inspirowane kolorami jednego ze zwierzątek związanego z tym właśnie okresem świątecznym. 


Oto moja inspiracja i paleta kolorów:

źródło zdjęcia

Czas trwania zabawy /wyzwania:

1 kwiecień - 30 kwiecień 2015

Zasady: 

1) Głównym celem zabawy jest promowanie rękodzieła, 
jak również poznawanie nowych nieznanych nam jeszcze blogów.
Dlatego zachęcam każdego do komentowania przez Was odwiedzanych blogów i prac innych uczestników zabawy.

2) Udział w zabawie może wziąść każdy, kto prowadzi bloga i w każdym momencie jego trwania można dołączyć, jeśli tylko zgłosi chęć udziału w zabawie w komentarzu poniżej.

3) Zabawa będzie trwała od 1-go do ostatniego dnia miesiąca, gdzie co miesiąc będzie podawana inna paleta kolorów.

4) W pracay do tej kolorystyki #1 należy użyć conajmniej 4 do wyboru kolorów z 6-ciu podanych w powyższej palecie barw. Oczywiście możecie użyć też innych kolorów jeśli potrzebujecie jednak 4 kolory które wybierzecie z palety barw muszą być wyraźnie widoczne.

5) Tematyka pracy dowolna choć można również inspirować się zdjęciem z PALETY KOLORÓW.

6) Praca może być wykonana dowolną techniką, jednak musi być nowa i stworzona specjalnie na to wyzwanie.

7) Jako organizator zabawy zastrzegam sobie prawo do wyróżnienia jakiejś pracy, która będzie wykonana w niepowtarzalny, ciekawy i oryginalny sposób, jak również do prac w których zostaną wykorzystane wszystkie kolory z podanej palety barw.

8) Linka do pracy dodajemy poprzez  InLinkz (żabka która znajduje się na dole wpisu) 

Serdecznie wszystkich zapraszam do zabawy!

****

Czekam na Waze prace w kolorystyce podanej powyżej.
Macie 30 dni na wykonanie waszej pracy, wiec zapraszam i zachęcam serdecznie.


****

Ahh.. i byłabym zapomniała.
Obiecałam, że wszystkie osoby biorące udział w tym wyzwaniu
wezmą udział w losowaniu nagrody,
którą będą ceramiczne guziczki (podobne do tych poniżej), wykonana przezemnie.

Przykładowe zdjęcie guziczków piesków. 
Przykładowe zdjęcie ceramicznych guzików.

Więc kto ma na nie ochotę ? ;)


**************

Zgłoszone prace:




22 komentarze:

  1. A czy można użyc dodatkowo innych barw,których nie ma w palecie?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście można użyć też innych barw, ale warunkim jest użycie minimum 4 kolorów z podanej palety. Powodzenia i czekam na Twoją pracę.

      Usuń
  2. A moze to byc praca w 1 kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie. Niestety ale wyraźnie jest napisane w punkcie nr4, że minimum 4 wybrane kolory z palety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudno, czyli jednak się nie pochwalę :(

      Usuń
    2. Oj tam. Dodaj tam jeszcze 3 kolorki z palety i już będzie super. A jeśli nie to i tak pochwal się tym co zrobiłaś nawet jeśli jest to tylko jeden kolor z palety ;). Czekam na twojego linka.

      Usuń
    3. Właśnie dałam żabce mojego linka. Mam nadzieję, że go przyjęła.
      Do 1 koloru dorzuciłam jeszcze 2 kolory pazurków. Nie mniej jest to bardziej żeby się pochwalić tym cudem i chce ich więcej zrobić.

      Usuń
  4. Wspaniała zabawa- z przyjemnością wezmę udział:) A te pieskowe guziczki to dodatkowa motywacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać twojej pracy. A guziczków będzie więcej... nie tylko pieski ;)

      Usuń
  5. Superowe guziczki ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Mogo być twoje jeśli weźmiesz udział w zabawie ;). Zapraszam

      Usuń
  6. Piękna paleta!
    Myślę, że się skuszę bo termin przyzwoity, ale zobaczymy po Świetach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do zabawy. Zapraszam Serdecznie

      Usuń
  7. U mnie sie juz cos tworzy ;) Pewnie sie dokonczy dopiero po swietach ;) A guziczki takie milutkie :) Cuda tworzysz Magdo :) Postaram sie jeszcze baner powiesic dzis wieczorem w moim blogu ten z paleta..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę że chcesz dołączyć do wyzwania i czekam na Twoją robótkę.

      Usuń
  8. No to ja chyba będę pierwsza :).
    Oto moja propozycja
    http://modrakcafe.blogspot.com/2015/04/pierscionek.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszama moja mandale:

    http://www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2015/04/wciaz-rysuje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się, link już wysłany:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...