Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 17 kwietnia 2015

Poduchy...

Ostatnio coraz częściej spęczam czas z szydełkiem.. 
I powiem Wam, że coraz bardziej mi się to podoba.. 
choć znów bóle w nadgarstku wracają,
ale tak pomalutku, pomalutku sobie dziergam.. 
i tym sposobem powstały takie oto dwie poduchy.











******
A tutaj wzór kwiatka w kwadracie,
jakby ktoś był zainteresowany zrobić taką poduchę

Źródło
*****

Poduchy zgłaszam do Zaspanego Wyzwania w KTM



****************


Pozdrawiam serdecznie i przypominam o moim Wyzwaniu - Paleta Kolorów


Serdecznie zapraszam. 



15 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie szydełkowe poszewki! Świetne kolorki, szczególnie podoba mi się ta czewono-zielona - skojarzyła mi się z arbuzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie poduchy!!!!!!!!!!Przepiękne!!! A o wyzwanku pamiętam i już mam pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe poduchy :-) Piękne kolory i śliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba :)
    Fajnie, że zrobiłaś z dwóch stron inny wzór, jak się jeden znudzi można spokojnie poduchę odwrócić i mamy inną poduchę :)
    A po wzór na ten kwadrat kwiatkowy to bym się do Ciebie uśmiechnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę. Tu znajdziesz kolekcję wszystkich kwadratów z wzorami jakie udało mi się dotejpory znaleść gdzieś w internecie.. https://www.pinterest.com/majalena/granny-squares/
      Ale ten konkretny wzór jest tutaj:
      http://lanasyovillos.com/grannys/pop_corn

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      W najbliższej przyszłości z nigo skorzystam :)

      Usuń
  5. Seledynowo czerwona jest obłędna!!!
    Szydełko to jedyne czego nie opanowałam... druty i haft owszem, ale szydełko nie chce ze mną współpracowac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poddawaj się. Ja też długo nie mogłam załapać jak to działa.... zacznij od czegoś prościutkiego, podstawowy jakiś łatwy wzór i ćwicz. Na pewno ci się uda. Ja z szydełku em polubiłam się całkiem niedawno...ale wciąż nie są to jakieś skomplikowane rzeczy tylko cały czas podstawy i proste wzory..

      Usuń
  6. Madziu śliczne te szydełkowe podusie i bardzo podoba mi się ta czerw0no-pistacjowa .
    Małymi kroczkami udoskonalisz technikę i za chwilę powstanie wielka narzuta ze skompliwanymi wzorami,czego Ci życzę .
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu. Narzuta jest w trakcie pracy.. codziennie przybywa kawałeczek.. ale na wszystko przyjdzie czas.. jeszcze mam za mało żeby sie chwalić.. Chce zrobić takie wejście "Łoł!!". ;)

      Usuń
  7. Cudne te poduchy. Obie mnie oczarowały:0)
    Ps: Wysłałam właśnie do Ciebie e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice :) Have a great day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam babcine kwadraty. I zazdroszczę konsekwencji, ja jakoś nie mogę się przykleić do szydełka na dłużej, coś zrobię, trochę zapomnę, znowu zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne poduchy i wspaniale wygladaja w ducie, jak i osobno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...