Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zakwitło stokrotkami...

Uwielbiam te motywy kwiatowe. 

A w poduszkach jestem zakochana!

Idąc za ciosem,
z szydełkiem coś mi się ostatnio ciężko rozstać..
wpadłam w wir szydełkowania...

Dwa dni i poduchy gotowe :)


W planie mam zrobienie jeszcze pledzika.. 
i kilka takich poduszek w innych wariacjach i konfiguracjach kwiatowych,





Fronty poduszek


i tyły.. 










****

Jeszcze udało mi się przygotować foto relację jak zrobić taki kwadrat ze stokrotką.









W różnych konfiguracjach można je ukłądać
i tak w każdej wyglądają pięknie.





****

Moje stokrotkowe poduszki chciałabym zgłosić do Pracowni Rękodzieła SZOK.






oraz na drugie wyzwanie inspirowane zdjęciem 
gdzie kolorystyka oraz stokrotki,
które widnieją na zdjęciu również znajdują się w moich poduszkach. 


No i jak się uda jeszcze moją drugą pracę zgłosić do KTM - zaspanego wyzwania 
to również i tu :) 



****

Kochani przypominam jeszcze o mojej PALECIE KOLORÓW




Pozdrawiam 

22 komentarze:

  1. prześliczne!!! i ten dobór barw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyszły, bardzo mi się podobają, powiedzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne!!! Zakochałam się bez pamięci!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stokrotki :-) Poduszki doskonałe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna, więc czas na stokrotki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę opanować robienie takich kwadratów i spróbować sama takie zrobić... ale bym miała satysfakcję! Bo wyglądają bajecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nic skomplikowanego. Powodzenia życzę.

      Usuń
  7. Piękne, uwielbiam poduchy i narzuty w stylu "granny square patchwork", proste a efektowne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne podusie,super pomysł na wykorzystanie resztek włóczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne podusie :) kuszą mnie od dawna ale ciągle czasu brak. Jeszcze raz dzięki za życzenia i prezencik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne sa te podusie!!! Na prawdę bardzo mi siè podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się dość ! :) Efekt końcowy bardzo ładny :)dziękuje za udział w wyzwaniu PR Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! ja muszę sie pochwalic bo też zrobiłam poduszkę na szydełku, tyle że moją normalnie zaszyłam, bo nie pomyślałam, żeby zrobić takie sznureczki jak Ty. Teraz robię drugą i już będę o tym pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Życzę powodzenia w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej i zapraszam do siebie http://ninahscrapworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe są te stokrotki na poduszkach, prawdziwa wiosna! Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Dzikuje za opis wykoania, na pewno sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje za opis wykonania, poduszki wygaldaja naprawde efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra wzorek i piękne kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy można liczyć na tutorial lub wzór jak zrobić taką śliczą stokrotkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Nie ma problemu. Przygotuje.A tym czasem zapraszam na blog D.I.Y.- czyli Zrób TO Sam -http://diytozts.blogspot.ie/

      Usuń
    2. Jasne. Nie ma problemu. Przygotuje.A tym czasem zapraszam na blog D.I.Y.- czyli Zrób TO Sam -http://diytozts.blogspot.ie/

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...