Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

poniedziałek, 28 września 2015

WZORY / MOTYWY / GRAFIKI - Jesień

Jesień to pora roku, 
która zachwyca nas swoimi barwami, 
kolorami drzew, 
zmieniających się liści.. 

Dlatego dziś przedstawiam Wam trochę jesiennych grafik
i motywów które może będą się Wam właśnie z tą porą roku kojażyły.

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO

ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO
ŹRÓDŁO



Wiele ciekawych i fajnych grafik 
oraz motywów rysunkowych znajdziecie również na blogu

Mam nadzieję że choć trochę Was zainspirowałam do jesiennych prac.

A już za tydzień, znajdziecie tu jesienne owoce ;)
Zgadniecie jakie? 

Zapraszam.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...