Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

wtorek, 13 października 2015

Jeden dzień... druga para ;)

Moja przygoda z kaboszonami dopiero się zaczyna..
Więc dziś chciałabym przedstawić Wam
moją drugą parę kolczyków kaboszonowych
jakie udało mi się właśnie zrobić.

Strasznie mi się to podoba.. 
zwłaszcza wyszukiwanie różnych grafik
jakie można zrobić na tych kaboszonach,
bo można naprawde wszystko!!!
Co nam tylko wpadnie w oko.

Oto jedna z grafik jaką własnie wykorzystałam.
Pchodzi ona z okładki książki 









Grafika z okładki książki 
Ale nie martwcie się.. nie nie..
nie zniszczyłam książki ;) 
zrobiłam skan i wydruk :) 



I co myślicie o moich kolczykach i takiej grafice? 

Bardzo oryginalna.. co nie? 


*************

Przeźroczyste kaboszony oraz bazę do kolczyków zakupiłam w sklepie 


*************
Moje kolczyki zgłaszam na wyzwanie 


*************
oraz na wyzwanie It's just fun

*************
Także wysyłam je do mojego wyzwania 



15 komentarzy:

  1. Wspaniale! Tak mi się podobają ze aż mam ochotę sama zacząć przygodę z kaboszonowymi kolczykami, już nawet oczami wyobraźni widzę takie kaboszony z jelonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety, nie wpadłabym na to, żeby robić skan okładki książki i fragment przenieść na kolczyki :o
    faktycznie, kaboszony dają ogromne pole do popisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozszalałaś się:)
    Bardzo ładne;)
    Ja tez tam kupuję kaboszony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby grafika do książki, a kolczyki takie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne i ciekawie wykorzystana okładka książki! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne :) dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun !

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejciu, jakie cudne maluszki :) świetny pomysł z użyciem tej grafiki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł i dużo wygodniejszy niż zabawa z żywicą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...