Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 31 października 2015

PALETA KOLORÓW #8

Witajcie Moi Drodzy!

Niedawno jedna w Was powiedziała mi,
że ta moja zabawa z PALETĄ KOLORÓW,
wcale nie jest taka prosta..
a wręcz przeciwnie, że jest bardzo trudna! 

Nie wiem czy większość z Was też tak uważa, 
bo coś ostatnio coraz mniej prac zgłaszacie :(
No więc może faktycznie tak jest.

Dlatego w tym cyklu kolorów zmniejszam ilość 
obowiązkowej czterej ilości kolorów do trzech.

Czyli z palety musicie użyć minimalnie trzech kolorów, 
które sami sobie wybierzecie.

Zapraszam na listopadową PALETĘ KOLORÓW #8




Oto nazwy kolorów o które zawsze prosicie,
wybór jest naprawde spory,
a możliwości kolorystyczne olbrzymie.



Czas trwania zabawy /wyzwania:

1 listopad - 30 listopad 2015


NAGRODA:

W tym miesiącu naszej cyklicznej zabawy 
nagrodą będzie :

5% rabatu na zakupy w sklepie PASSION ROOM

Serdecznie zapraszam! 


Zasady:

1) Głównym celem zabawy jest promowanie rękodzieła, 
jak również poznawanie nowych nieznanych nam jeszcze blogów.
Dlatego zachęcam każdego do komentowania przez Was odwiedzanych blogów i prac innych uczestników zabawy.

2) Udział w zabawie może wziąść każdy, kto prowadzi bloga i w każdym momencie jego trwania można dołączyć, jeśli tylko zgłosi chęć udziału w zabawie w komentarzu poniżej.

3) Zabawa będzie trwała od 1-go do ostatniego dnia miesiąca, gdzie co miesiąc będzie podawana inna paleta kolorów.

4) W pracay do tej kolorystyki należy użyć conajmniej 3 kolorów z 6-ciu podanych w powyższej palecie barw.

5) Tematyka pracy DOWOLNA, można również inspirować się zdjęciem z PALETY KOLORÓW.

6) Praca może być wykonana dowolną techniką, jednak musi być nowa, wcześniej nie publikowana i stworzona na to wyzwanie. Jednocześnie może być zgłoszona na 2 inne wyzwania/zabawy (razem z tym 3).

7) Jako organizator zabawy zastrzegam sobie prawo do wyróżnienia i nagradzania jakiejś pracy, która będzie wykonana w niepowtarzalny, ciekawy i oryginalny sposób, jak również do prac w których zostaną wykorzystane wszystkie kolory z podanej palety barw.

8) Sponsorem nagrody jest sklep PASSION ROOM
9) Linka do pracy dodajemy poprzez nakarmienie żabki (InLinkz)
w lewym dolnym roku poniżej.

10) Wyniki zostaną ogłoszone 10 Grudnia 2015

Serdecznie wszystkich zapraszam do zabawy!

Czekam na Wasze wspaniałe i kolorowe prace.



12 komentarzy:

  1. No właśnie trochę trudne były te obowiązkowe kolory. Tylko raz mi przypadły do wykonania. Może dla robiących kartki łatwiejsze, ale już dla szydełkujących wymagające. Zobaczę co wymyśle teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w takich "kolorowych" zabawach, ale gdy zobaczyłam dzisiejsze kolory to padłam! :) Wczoraj coś szyłam i użyłam właśnie trzech kolorów z Twojej palety :) Na pewno wezmę udział tylko muszę jeszcze fotki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory na ten miesiąc są bardzo fajne, więc i tym razem spróbuję wymyślić coś ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisiółeczka urocza, lubię takie gobelinowe kolorki. Zgłaszam się. Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sympatycznemu liskowi trudno odmówić więc zgłaszam się oczywiście :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tyle trudna co problematyczna z kolorami. Też chętnie przyłączyłabym się do zabawy ale ta obowiązkowa ilość kolorów nie ułatwiała zadania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek mnie tu zwabił :) więc zgłoszę swoją pracę na twoje wyzwanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kusisz po raz kolejny i ja po raz drugi spróbuję się zmierzyć z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem mam dla Ciebie prawdziwy test na odnalezienie w pracy kolorów. Przy burym niebie i ciągłym deszczu aparat zupełnie nie chciał ze mną współpracować. Na żywo te kolory zupełnie inaczej wyglądają niż na ekranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ostatnią chwilę, ale jestem i ja :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...