Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 2 lutego 2018

Zakładka z serduszkiem...

Witajcie! 
Dziś kolejna zakładka - tym razem z serduszkiem,
bo to już Walentynki tuż tuż.. 

Zakładkę robi się dosłownie w 5 min!!! 

Pamiętacie jak kiedyś dzieliłam się z Wami schematem na serduszka? 
No właśnie to ten sam schemat, tylko dorobiłam łańcuszek i chwostka.

Kto nie pamięta to odsyłam tutaj >>> TUTORIAL NA SERDUSZKA<<<









Moja zakładka jest inspiracją w wyzwaniu na luty 
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy. 



Również można je otrzymać 
przy zakupie dowolnej książki 
(więcej informacji znajdziecie >>> tutaj<<<
Serdecznie zapraszam 









14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z dodawanie zakładki do książki. Promocja rękodzieła i czytelnictwa w jednym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie bibeloty!! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo WALENTYNKOWA!!!
    Dawno mnie u Ciebie nie było, ale tak to już jest, jak się jest mamą dwulatka. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna! Podobnie jak poprzednia:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prosty, delikatny, a jaki uroczy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zakładki! Od razu lepiej się czyta:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Koniecznie muszę sobie taką wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta i urocza :) a kolorowe wszystkie razem wyglądają imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna zakładka, super prosta a jaka przydatna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...