Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

środa, 21 sierpnia 2013

Prywatna wymianka z...

Komplet ten został przygotowany na prywatną wymiankę jaką miałam zaszczyt mieć właśnie z Anią Jura. 
Jestem przeszczęśliwa i przezadowolona z tej prywatnej wymianki. 
Ania zaproponowała wymiankę ponieważ chciała mieć taki właśnie tricotinowy komplecik,
który wykonałam wg.jej upodobań,
a mi bardzo podobają się decoupażowe kolczyki Ani
Poprosiłam więc o takie dwie lub trzy pary...
a proszę sami zobaczcie co dostałam. 


i cudną dwustronną zawieszke słonecznikowe serduszko



A kolczyki prezentują się następująco.

Fantastyczne zeberki :)

Moje ulubione maczki :)


Przepiękne i moje ukochane niezapominajeczki..


Piękne ażurkowe kwaity


no i zamówione motylki ...

Byłam totalnie zaskoczona i niespodziewałam się aż takiej ilości kolczyków!
Aniu bardzo bardzo bardzo Ci dziękuję!!!!
Jestem taka szczęśliwa, a kolczyki noszą się wspaniale. 
Są leciutkie i pięknie wykonane.
No i idealnie trafiłaś w mój gust. Wszystkie są cudne!

DZIĘKUJĘ!!!

4 komentarze:

  1. Bardzo się ciesze, że jesteś zadowolona. Twoja biżuteria też jest boska. Polecam się na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to prawda i taka duża ilość... szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczną biżuterią otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...