Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

piątek, 3 lipca 2015

WAKACYJNA ZABAWA!

Moje drogie Koleżanki... 
oczywiście nie wykluczam tu Panów, 
ale to co zaraz zaproponuje jest bardziej przeznaczone dla damskiej społeczności ;) 
choć byłoby mi niezmiernie miło jeśli jakiś Pan zechciałby dołączyć. 
Niepowiem że byłoby ciekawie ;)

MAM DLA WAS PROPOZYCJĘ NOEWJ ZABAWY.

Już pisze o co chodzi.

Ponieważ rozpoczął się okres wakacyjny
mam dla Was taką troche wakacyjną zabawę.


Temat zabawy to : "Co gra w duszy to na uszy" 
a polega na tym żeby
codziennie założyć inne kolczyki i zrobić sobie zdjęcie 
(może być też zdjęcie samych kolczyków) i opublikować je na blogu. 
Coraz częściej ostatnio zdjęcia selfi są popularne i większość z Was robi sobie przynajmniej jedną fotkę dziennie, więc czemu nie zaprezentować tu przy okazji biżuterii jaką robicie, albo lubicie...
 ;) ale jeśli nie macie możliwości może być podsumowanie tygodniowe.

****
EDIT:
postanowiłam zmienić, a raczej nagiąć troszeczkę zasady,
a mianowicie dla tych wszystkich którzy może chcieliby wziąść udział w zabawie,
a nie mają możliwości lub z jakiś innych powodów nie mogą codziennie publikować czy zakładać innych kolczyków, ani nawet zrobić tygodniowego raporu - to w każdym dowolnym momencie trwania zabawy mogą dołączyć i wstawić choćby jeden wpis ze zdjęciem kolczyków jakie w tym dniu nosiłyście.
Czyli dołączyć można w każdym momencie trwania zabawy.
Może to być środa, czy piątek, wcale nie musicie zacząć w poniedziałek.

****

A dla bardziej aktywnych i chętnych
publikować można codziennie, 
w miarę możliwości, albo raz w tygodniu zrobić podsumowanie z ostatnich siedmiu dni, 
ze zdjęciami wszystkich kolczyków jakie zakładałyście w ciągu tygodnia
(selfi z widocznymi kolczykami lub samych kolczyków).
A u mnie na blogu pozostawiacie linka do waszych wpisów.


Na czym ma polegać zabawa?
Otóż z pewnością w naszych szufladkach/kasetach z biżuterią i innych miejscach gdzie przechowujecie kolczyki są takie które rzadko nosicie albo nawet wcale...dlatego należy dać im szansę, a przy okazji zrobimy sobie przegląd naszych skarbów.

Na własnym przykładzie wiem ze mam kilka ulubionych par kolczyków, 
które uwielbiam zakładać, 
ale są i takie o których zapomniałam. 
Dlatego chciałbym żebyśmy wspólnie odświeżyły sobie nasze skarby,
ktore ozdabiają nasze lico.

Zabawa będzie trwała od 6 lipca do 30 sierpnia - czyli cały okres wakacyjny 8 tygodni, kiedy to możemy się stroić w przeróżne letnie kreacje, a kolczykami wypełnić nasz wizerunek.
Ja uwielbiam codziennie zakładać inne kolczyki, a Wy?

Wierzę że macie niezliczone ilości tego typu biżuterii, 
bo która kobieta nie ma..?!?!
I z pewnością dołaczycie do mojej zabawy choćby na jeden dzień,
Dlatego już dziś chciałabym Was zachęcić i zaprosić do przeglądnięcia waszych kolczykowych skarbów, 
a od poniedziałku (06.07.2015) zaczynamy zabawę!

Głównie chodzi o to żebyśmy się przy tym dobrze bawiły i krótko opisały historię związaną z tymi kolczykami które właśnie zaprezentowałyście.
Np.: skąd je mamy? czy je kupiłyście? czy dostałyście w prezencie?
a może same zrobiłyście?
Napiszcie też kilka słów dlaczego je lubicie i na jakie okazje zakładacie.


Banerek możecie pobrać i wstawić u siebie na blogu,
a linki będzie można dodoawać  tutaj na dole strony, 
oraz aktualnie na moim blogu w czasie publikowania wpisów na bieżąco.

No i co?? 

Jest kotś chętny??? 

ZAPRASZAM!!!

***************
>>> TYDZIEŃ # 1 <<<

06/07/2015 - w PONIEDZIAŁEK


***************
07/07/2015 - we WTOREK

***************
08/07/2015 - w ŚRODĘ

****************
09/07/2015 - w CZWARTEK


***************
10/07/2015 - w PIĄTEK

***************
11/07/2015 - w SOBOTĘ

***************
12/07/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #1.


***************
>>> TYDZIEŃ # 2 <<<

13/07/2015 - w PONIEDZIAŁEK

***************
14/07/2015 - we WTOREK


***************

15/07/2015 - w ŚRODĘ


***************

16/07/2015 - w CZWARTEK


***************

17/07/2015 - w PIĄTEK
***************

18/07/2015 - w SOBOTĘ

***************

19/07/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #2.



***************
>>> TYDZIEŃ # 3 <<<

20/07/2015 - w PONIEDZIAŁEK



***************
21/07/2015 - we WTOREK



***************
22/07/2015 - w ŚRODĘ


***************
23/07/2015 - w CZWARTEK



***************
24/07/2015 - w PIĄTEK



***************
25/07/2015 - w SOBOTĘ



***************
26/07/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #3.


***************
>>> TYDZIEŃ # 4 <<<

27/07/2015 - w PONIEDZIAŁEK



***************

28/07/2015 - we WTOREK



***************
29/07/2015 - w ŚRODĘ


***************
30/07/2015 - w CZWARTEK



***************
31/07/2015 - w PIĄTEK



***************
01/08/2015 - w SOBOTĘ


***************
02/08/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #4.



***************
>>> TYDZIEŃ # 5 <<<

03/08/2015 - w PONIEDZIAŁEK



***************
04/08/2015 - we WTOREK



***************
05/08/2015 - w ŚRODE


****************
06/08/2015 - w CZWARTEK


****************
07/08/2015 - w PIĄTEK


****************
08/08/2015 - w SOBOTĘ


****************
09/08/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #5.


****************

***************
>>> TYDZIEŃ # 6 <<<

10/08/2015 - w PONIEDZIAŁEK

****************
11/08/2015 - we WTOREK

****************
12/08/2015 - w ŚRODE

****************
13/08/2015 - w CZWARTEK

****************
14/08/2015 - w PIĄTEK

****************
15/08/2015 - w SOBOTĘ

****************
16/08/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #6

****************
****************
>>> TYDZIEŃ # 7 <<<

17/08/2015 - w PONIEDZIAŁEK

****************
18/08/2015 - we WTOREK

****************
19/08/2015 - w ŚRODĘ

****************
20/08/2015 - w CZWARTEK

****************
21/08/2015 - w PIĄTEK

****************
22/08/2015 - w SOBOTĘ

****************
23/08/2015 - w NIEDZIELĘ
- oraz linki z podsumowaniem tygodnia #7


****************
****************
>OSTATNI<
>>> TYDZIEŃ # 8 <<<

24/08/2015 - w PONIEDZIAŁEK

****************
25/08/2015 - we WTOREK

****************
26/08/2015 - w ŚRODĘ

****************
27/08/2015 - w CZWARTEK

****************
28/08/2015 - w PIĄTEK

****************
29/08/2015 - w SOBOTĘ

****************
30/08/2015 - w NIEDZIELE
- oraz linki z podsumowaniem ostatniego tygodnia #8


26 komentarzy:

  1. fajna zabawa :) szkoda że w ogóle nie nosze kolczyków bo bym dołączyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl :) Na pewno doalcze choc na tydzien. Przyzanje, ze mam takie ulubione sloneczka z bursztynem, w ktorych moge chodzic bardzo dlugo ;) Ale miewam tez okresy, ze codzien zakladam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę. Ciekawa jestem jakie kolczyki lubisz nosić i chętnie popodziwiam Twoje ulubione bizutki na uszy.

      Usuń
  3. Spróbuję dołączyć, bo nie wiem, jak z codziennymi fotkami wyjdzie- raczej takie tygodniowe podsumowanie:-D No i w sierpniu na chwilę mnie nie będzie"-D. Pomysl super:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. . Nie ma obowiązku codzienności i aż takiej systematyczności ... ale będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz i pochwalisz się nam swoją ulubioną biżuterią.

      Usuń
    2. Żebym tylko jeszcze nie zaczęła przez tę zabawę tworzyć nowych:-(


      ;-D

      Usuń
    3. :) ohh jak najbardziej.. u mnie kolczyków nigdy za wiele!
      Mam ich chyba ponad 100par..i ciągle chcę nowe!
      Może kiedyś uda mi się je dokładnie zliczyć.

      Usuń
  4. Fajny pomysł. tylko czy ja mam az tyle kolczykow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamma Mai z pewnością masz tylko nawet o tym nie wiesz ;)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł ,uwielbiam kolczyki ,ale niestety mam syndrom nowej rzeczy, to znaczy kiedy kupie nowe kolczyki to chodze w nich cały czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pochwal się nam w któryś dzień jeśli będziesz miała oczywiście ochote, byłoby miło gdybyś dołączyła.

      Usuń
  6. Oj ja mam duużo ;) ale prawda, że chodzę może w 3 parach na zmianę, a reszta chyba czeka na takie wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to fantastycznie! Już się nie mogę doczekać jak zaczniemy. Bardzo się cieszę że dołączysz do zabawy ;)

      Usuń
  7. Super! Ja prawie w ogóle nie noszę kolczyków a mam ich trochę :) Może teraz się "zmuszę" :D Już mam pomysł co założę jako pierwsze w poniedziałek do pracy. Postaram się zrobić zdjęcia w miarę szybko. Ciekawe czy uda mi się zakładać różne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że dołączysz do zabawy, a co do noszenia kolczyków to spróbuj codziennie założyć coś innego, a zobaczysz że w pracy na pewno ktoś zauważy. Ja byłam zaskoczona kiedyś, jak właśnie codziennie przychodziłam do pracy w innych kolczykach, jeden z kolegów zwrócił na to uwagę, że codziennie mam inne kolczyki. Ależ mi się miło zrobiło, gdzie to właśnie mężczyzna zwrócił na to uwagę, a w większości pracuję w damskim gronie i nigdy żadna nic nie powiedziała ani nie zauważyła!!! (no ale choć może widziały to nic nie mówiły :)

      Usuń
  8. Brzmi kusząco, bo kolczyki robię najchętniej - w dążeniu do doskonałości, aby pewnego dnia zrobić dwa IDENTYCZNE (może patrzę zbyt krytycznie, ale widzę miliony różnic w każdej parze). Na pewno odpada w moim przypadku robienie selfie - po prostu, że uważam to za dziecinadę ;) Odpada też codzienne publikowanie postów na ten sam temat, jeśli już to zestawienie tygodniowe i też jakoś bardziej czuję to w formie jednorazowej, bo powtarzalność kojarzy mi się z rutyną i nudą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Monia, oczywiście to jest moja propozycja zabawy i nikogo nie zmuszam, napisałam co i jak można zrobić, ze wskazówkami i wytycznymi, a to jak już wybierzecie zależy od Was.
      Ostatnio zaobserwowałam że dość sporo z Was robi wpisy codziennie więc można przy okazji dorzucić do niego wpis o kolczykach (wcale nie musi on być osobny). Tak samo jak zdjęcia, które również możesz zrobić tylko i wyłącznie samych kolczyków, choć tak to w sumie każdy może zrobić kilka fotek jednego dnia wszystkich kolczyków i już.. a tutaj jednak chodzi o zabawe. O to co właśnie "DZIŚ" założysz, jakie kolczyki wybrałaś na poniedziałek a jakie na piątek.. ? Ale że rozumiem i szanuję waszą prywatność i wiem że nie wszyscy lubią i robią sobie zdjęcia to jest taka możliwość zrobienia samych kolczyków.. lub np.może to być zdjęcie tylko kolczyka na uchu.. nie koniecznie z upublicznianiem całej głowy! Wybór należy do Was.
      Głównie chodzi i o to żebyśmy się przy tym świetnie bawiły i krótko opisały historę np."skąd mam te kolczyki?" "czy je dostałam czy kupiłam?, a może zrobiłam sama?"... a przy okazji odświeżymy sobie pamięć co mamy. Sama mam ich taką ilość że jużnawet nie jestem w stanie zliczyć.. więc fajnie będzie je posegregować, przeglądnąć i założyć ponownie. Oczywiście zapraszam Cie do zabawy, podsumowanie całego tygodnia (które będą w każdą niedziele) ze zdjęciami wszystkich kolczyków jakie założyłaś w ciągu tygodnia (niekoniecznie ze zdjęciami selfi ) mogą być jak najbardziej same kolczyki =) - pochwal sie co tam masz ;)

      Usuń
    2. Nie chodzi o prywatność - zdjęcia własne uwielbiam i twarzy nie ukrywam, ale musi mi ktoś fotkę zrobić, a z tym jest największy problem ;) Z niedzielnym podsumowaniem może być jednak problem techniczny, bo plany na najbliższy weekend mamy weselno-wyjazdowe, więc obawiam się, że będę odcięta od internetu do poniedziałku, kolejny weekend to wyjazd na Etnomanię, więc też pewnie wrócę bardzo późno i w fazie ograniczonej przytomności ;)

      Usuń
    3. No to zostanie Ci jeszcze 5 tygodni, ale może choć w jedym dniu uda Ci się pokazać nam co założyłaś. Troszkę zmieniłam zasady, że nie musi być systematyczność codzienności.. może to być każdy dowolny dzień kiedy tylko macie ochotę pokazać nam "Co Wam w duszy gra" Zapraszam. A ja już wygrzebałam moją (O)BŁĘDNĄ PRACĘ... musze się tylko jeszcze zmusić do zrobienia kilku fotek.. ehh.. i pędzę do Ciebie..

      Usuń
    4. Umieram z ciekawości ;) Ale jeszcze pomarudzę u Ciebie: gdyby dało się dorzucić posta do północy następnego dnia, byłoby o wiele łatwiej, chodzi mi oczywiście o takie tygodniowe zestawienie ;) Oczywiście, każdy prowadzi bloga inaczej, ale u mnie posty "dojrzewają", długo wybieram zdjęcia, teksty też wymagają przemyśleń ;) Naprawdę pomysł zabawy bardzo mi się podoba i kolczyków do pokazywania na pewno nie zabrakłoby mi przez całe wakacje, ale cały czas czuję blokady techniczne ;) Wiem,że super byłoby pokazać, do której sukienki dobrałam takie dodatki i dlaczego, ale brakuje mi podręcznego fotografa ;) W dodatku takiego, który zrobiłby zadowalające mnie zdjęcia, czyli takie, na których widać najważniejsze detale ;)

      Usuń
  9. Fajny pomysł :) postaram się dołączyć na któreś podsumowanie tygodniowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche się spóźnilam, ale chętnie wezme udzial w zabawie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ja bardzo rzadko noszę kolczyki i właśnie na przekór temu zapisuję się i przez całe wakacje będę je nosiła. Super pomysł. Mam problemy z internetem, więc pewnie zestawienia tygodniowe wchodzą w grę, ale zobaczę co da się zrobić, żeby było częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze i zapraszam. Czekam niecierpliwie na twoj pokaz.

      Usuń
  12. Fajna zabawa, ja bardzo długo nie nosiłam kolczyków a troszkę ich mam, więc może uda mi się dołączyć(o ile mi dziurki nie zarosły hehe);) w końcu mam te skarby chowane w szufladach wyjąć na światło dzienne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...