Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

sobota, 20 czerwca 2015

URODZINOWE CANDY ... BIRTHDAY GIVEAWAY

Witajcie Kochani!

Opowiem Wam dziś krótką historię.

Właśnie dziś 20 czerwca,
 2x18 lat temu ;) ..
o godzinie 5:37am..
przyszła na świat mała Majalenka ;)
...
i tak przez lata swoimi rączkami tworzyła
i wciąż tworzy sobie różne rzeczy,
mniej lub bardziej potrzebne...
a efekty jej pracy możecie podziwiać na jej blogach ;)...


Chciałam się z Wami podzielić taką informacją, 
że właśnie dziś świętuję swoje 18-ste urodziny poraz drugi\!!! ;) 
Ahh jak ten czas leci.. 
No cóż, zaczymać się go nie da, 
więc pozostaje nam cieszyć się każdą chwilą 
i czekać na kolejną 18-stkę..

No w każdym bądź razie z tej okazji 
chciałabym się z Wami podzielić słodkościami jakie dla Was przygotowałam. 


Ponieważ jest to moja druga 18-stka to będą dwa prezenty, 
więc dwie osóbki, które obdaruje tymi paczuszkami.
W paczuszce znajduje się mix różności w dwóch tematach:

#1 - koralikowo 
- w paczuszce znajdziecie różnego rodzaju koraliki,
zawieszki, zapięcia, które możecie wykorzystać w tworzeniu biżuterii jak również,
- tu możecie zdecydować jeszcze jaki drobiazg biżuteryjny byście chcieli odemnie dostać.
Mam nadzieję że sprostam waszym wyzwaniom..

To tylko zdjęcie podstawowe (czyli to bedzie na 100% 
+ jeszcze pare innych rodzajów koralików, które musze wygrzebać z moich pudeł rozmaitości. 
ale nie zdażyłam jeszcze sfotografować.. .. 


#2 - papierowo 
- Mam dość dużo różnego rodzaju papierów do scrapowania,
i pomimo mojej początkowej przygody ze scrapowaniem,
to chyba ich nie wykorzystam przez najbliższych pare lat..
(taka ze mnie kolekcjonerka), dlatego chce się nimi z Wami podzielić..
- a tutaj dorzucę jeszcze kilka ceramicznych guzików, które również możecie wykorzyscać w scrapowaniu.


 Rozmiar arkuszy 30,5 x 30,5 cm. 
15 arkuszy różnych wzorów takich jak na zdjęciu. 
Gramatura papieru 
6x 120gsm (górne kolorowe)
9x 180gsm (czarno/białe +kwiatowe wzory) 

***********************

Zapisy potrwają do 31 sierpnia 2015, więc całe wakacje!!! 


A we wrześniu rozlosuję dwójkę szczęśliwców 
do których wyślę paczuszki z moimi słodkościami. 

Jest ktoś chętny??? 

Jeśli tak to zapraszam serdecznie.

A teraz 
CO TRZEBA ZROBIĆ:

> zostawić komentarz z informacją który zestaw chcecie dostać;
#1 czy #2.

> wkleić u siebie na pasku bocznym banerek z informacją o zabawie;



> dołączyć do grona moich obserwatorów (choć niekoniecznie, aczkolwiek będzie mi bardzo miło ;) 
i pozostawić przynajmniej 5 komentarzy od tej chwili do końca zabawy (będę liczyć ;) )
( bedzie mi bardzo miło jeśli będzie ich więcej i na dłużej tu zagościcie ) 
Moi stali i regularni czytelnicy i komentatorzy,
którzy dołączą do zabawy mają podwójną szansę na wygraną,
bo ich losy będą wtedy dwa,

> będzie mi niezmiernie miło jeśli również dołączycie do grona moich obserwatorów na moim nowym blogu (różnież nikogo nie zmuszam, ale byłoby miło)
Majalena Scrapuje (http://magdaandscraping.blogspot.ie

> oraz wziąść udział w przynajmniej jednej mojej zabawie kolorystycznej PALETA KOLORÓW
paleta czerwcowa
- paleta lipcowa;
- i aktualnie trwa sierpniowa,
więc macie sporo czasu by coś stworzyć i dołączyć do candy.

Linka do Waszej pracy wrzucacie na samym dole za pomocą InLinkz (żaba)
(tylko osoby które dodały linka ze swoją pracą zgłoszoną w zabwie Paleta Kolorów, 
oraz tutaj będą brały udział w zabawie.)

Będą 3 terminy,
więc proszę się nie sugerować czasem jaki pokazuje koniec możliwości dodawania linka.
Z powodu ograniczeń i tak długiego czasu trwania zabawy
musiałam podzielić ją na 3 terminy,
więc na pewno na któryś zdążycie ;)

1) 20 czerwiec - 15 lipiec
2) 16 lipiec - 9 sierpień
3) 10 sierpień - 31 sierpień.

Spośród wszystkich osób które zapiszą się na Urodzinowe Candy i spełnią wszystkie warunki regulaminu wylosuję dwójkę szczęśliwców. 
\

No i jak.. jest ktoś chętny?

Czy za dużo wymagam???

Wiem że każdy chciałby dostawać...
za niewielką cene,
ja też lubie...
ale stwierdziłam że trzeba coś więcej dać od siebie,
żeby dostać coś w zamian,
więc trochę wymagam od Was zaangażowania...
a nie tylko suchego wpisu "chcę" i oczekiwania na wygraną.

Tak więc jeśli są chętni to
Zapraszam!
Rozdanie Candy odbędzie się jeśli zgłosi się minimum 10 osób.

A ja pędzę na na urodzinowego drinka ;)


Pozdrawiam

/DOPISEK 01/07/2015
PS; Moi drodzy, jeśli planujecie się wpisać na listę,
to proszę przeczytajcie napierw zasady, 
a potem się zapisujcie, 
Proszę czytajcie ze zrozumieniem.
Specjalnie wytłuściłam na czerwono najważniejsze punkty.

Rozdanie Candy odbędzie się jeśli zgłosi się minimum 10 osób!!!


  






21 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń i nigdy nie wysychającego źródła kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat!!! Zdrówka i szczescia dużo Ci życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe :) Witaj w dorosłym świecie po raz drugi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj wszystkiego najlepszego z okazji urodzin drugich 18 ))) zapisuje się i grzech nie staje w umiej kojce. Banerek umieszczę wieczorem. Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MAJALENKO! Z okazji drugiej OSIEMNASTKI życzę spełnienia marzeń, samych pogodnych chwil oraz kreatywnych pomysłów i ich realizacji!!!
    Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie i wyciągnę rękę po papierowy zestaw nr2. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego z okazji tak mlodych urodzin :)) Staje po nr 1 :) Czy mam sie tez wstawic do zabki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, bardzo proszę, bo to ułatwi mi liste osób które biorą udział w candy, a to jest jeden z warunków zabawy. Jeśli wziełaś udział w zabawie kolorystycznej (czerwcorej) to poproszę o wstawienie linka :) no chyba że przygotujesz coś na lipcową paletę to również zapraszam, bedzie mi bardzo miło. Ale i tak masz już podwójny głos ;) bo znamy się nie od dziś ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj pewnie, że się zapisuję. Stawiam na zestaw nr 2:). Przy okazji gdybyś miała czas i ochotę zapraszam do siebie na wymiankę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodane źle przeczytałam ale teraz już jest:).

      Usuń
  10. Choć już po urodzinkach, ale candy trwa, więc życzę wszystkiego najlepszego, nieustających pomysłów, inspiracji, czasu, żeby wszystko ogarnąć i pogody ducha :) bardzo miłą niespodziankę przygotowałaś na urodzinki :) wybieram nr 2

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)
    Banerek - http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione ,ale Najlepsze życzenia :)
    Ustawiam się po zestaw papierowy i chętnie wezmę udział we wszystkich zabawach z Paletą kolorów.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam zobaczyć paletę kolorów na lipiec a tu taka niespodzianka :D już staję w kolejce po zestaw numer 1 :) ale w lipcu na zabawę już się chyba nie wyrobię, a szkoda bo kolorki genialne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej spróbuje szczescia myśle ze spelnilam wszystkie warunki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy mogę wziąć udział w candy z moją rybo-jaszczurkową zakładką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jeśli tylko spełniasz pozostałe warunki to zapraszam. Dodaj swoją jaszczurko-rybę tutaj i zostaw parę komentarzy żeby nadrobić zaległości. .. Czekam na Ciebie ;)

      Usuń
    2. Dobra, chyba zdążyłam, wybacz że tak krótko powisi banerek. Długo zbierałam się na odwagę by napisać tutaj ^^
      Zdobyłam dziś parę fajnych i całkiem darmowych materiałów(mm gazetki z empiku :D) na następną zakładkę hihi. No ale nie ważne. Wszystkiego najlepszego na przeszłe już urodzinki, dużo motywacji i chęci do robienia mini dzieł ^^
      Banner na blogu: sadiart.blogspot.com
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  16. Chętnie sprawdzę poziom szczęścia w organizmie ;) Bardziej koralikowa jestem, więc przy jedyneczce przystanę ;) Mam nadzieję, że nic nie pokręciłam ;) Buziaki z Grecji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...