Witajcie na moim blogu.

Cieszę się że tu trafiliście. Czy to z namysłem czy przez przypadek, mam nadzieję że to co tu zobaczycie choć troszeczkę sprawi wam przyjemność, badź w jakikolwiek sposób zainspiruje do tworzenia czegokolwiek :)

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz tu ślad swoich odwiedzin.

czwartek, 2 lipca 2015

METRYCZKA do wymianek...

Dzięki Ewuni - autorce bloga BIŻUTERYJA powstaje 


z wszelkimi pomocnymi informacjami
jakie możecie znalesć na temat waszych "wymiankowych par" 
podczas tych zabaw. 
Również można dowiedzieć się coś więcej o niektórych osóbkach 
i sprawić im radość wysyłając prezent który trafi w ich gust!!!

Zobaczcie co lubią inni.

ZAPRASZAM do wypełnienia ankiety przygotowanej przez hubka38
i zapoznania się z zasadami METRYCZKI.


A tutaj moje aktualne preferencje ;) 


1. Nick // imię

Majalena // Magdalena 



2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Ogólnie to należę chyba do ludzi z grupy tzw."ZBIERACZY" - czyli wszystko przygarnę i wszystko podziwiam ;) ... ale najbardziej chyba podziwiam 
decoupagowe kasetki, skrzyneczki, pudełeczka itp... 
sutaszową biżuterię poprostu z podziwu wyjść nie mogę, zwłaszcza kolczyki! 
> lalki typu Tilda; 
> w sumie to każdą technikę handmade,  
uwielbiam też niespodzianki!!!

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Ostatnimi czasy zatrzymałam się trochę na szydełkowaniu.. ale zainteresowało mnie też scrapowanie. A w czym jestem najlepsza to chyba Wy musicie ocenić.. 

Co jeszcze robię?
> bużiterię z koralików,
> szyję, 
> haftuję,
> filcuje,


4. Trzy ulubione kolory to…..

Uwielbiam wszelkie kolory i odcienie niebieskiego, ale także i brązy oraz kolor czarny, zwłaszcza w odzieży i biżuterii (kolczyki). 

Te wymienione powyżej uwielbiam najbardziej.. ale wszystkie inne kolory też są fajne.. np. pomarańczzielonyczerwonybordo, bardzo lubie.


5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….

Czy nie lubię to niebardzo.. ale może nie przepadam za żółtym, choć zdaży mi się czasami założyć coś żółtego ;) i za różem też nie przepadam. 


6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Uwielbiam, bo kto ich nie lubi?!?! Tak jak już wcześniej wspomniałam o szydełkowaniu.. to łatwo się domyślić... WEŁENKI/WŁÓCZKI różnego rodzaju, duże małe, resztki, końcówki, itp.. poprostu wszystko co tam Wam się już nie przyda..a zostało. Ostatnio nawet koleżanka dała mi sweterek, który zaczeła próć! A ile z niego było wełny!!
Bardzo lubie też przydasie do scrapowania, i materiały do szycia

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Uwielbiam KOLCZYKI!!!
Nie ważne jakie - duże / małe / wkrętki / wiszące - poprostu uwielbiam! Najbardziej długie, albo dyndające. 
Bransoletki i wisiory też, ale już żadziej. 


8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Bardzo lubię motywy roślinne, kwiatowe i muzyczne.


9. Kawa czy herbata (jeśli tak, co lubisz a czego nie)

kawa i herbata (każda - owocowa, zielona, zwykła), 
ale i też gorąca czekolada.

Za to nie lubię sproszkowanych orężad ani żadnych takich napojów!!! 


10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..

...CZEKOLADA!!! i M&M's z orzeszkami uwielbiam!!! 
Wszystkie inne batoniki i słodkości jak najbardziej.
Suszone owoce też bardzo lubię: różne orzechy, migdały, słonecznik, zwłaszcza suszone banany.

Nie lubię, budyniów, kisielów, tofii, lnadrynek i cukierków miętowych... 


11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Raczej nie.
Lubię czytać.. ale książki wolę dobierać sobie sama. 


12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Mogą być lakiery do paznokci i próbki perfum... 


13. Chciałam jeszcze dodać....
że każda praca, podarek, rzecz którą zrobicie jest przezemnie doceniana i bardzo się cieszę że to właśnie z myślą o mnie ją zrobiliście. Jedyne za czym nie przepadam to tzw: "durno-stójki" albo "łapacze-kurzu", a ze względu braku miejsca na postawienie takich bibelotów u mnie w mieszkaniu wolałabym ich narazie nie dostawać - jak coś się zmini w tym temacie to napisze :) 

3 komentarze:

  1. I już jesteś:-D Dodałam jeszcze pkt. 13, ale niekoniecznie musi być. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Zawsze bałam się zabaw typu "wymianka - niespodzianka" , bo nie chciałam rozczarować wymiankowej pary. To co ja lubie, podziwiam nie zawsze jest tak samo ważne dla innej osoby. Taka informacja o naj - kach pozwoli zatem ukierunkować, naprowadzić tworzącego i uniknąć rozczarowania. Pomysł hubki38 jest na medal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest bombowt. Już lecę po zasady metryczek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...